Ať už máte své webové stránky a nebo sháníte někoho, kdo vám je vytvoří tak vždy je důležitý první dojem. Dost často se stane, že na vaše stránky někdo přijde a máte méně než 3 sekundy na to ho zaujmout pokud už si vás nezvolil a jen nehledá vaší adresu, jak si může zarezervovat stůl a nebo co nabízíte za produkty.
Pokud váš web zaujme návštěvníky tak by mu měl poskytnout informace, které návštěvník webu hledá. U firemních prezentací je důležité poskytnout návštěvníkům informace o vašich službách, reference, adresu, kde vás mohou najít, atd.. Je dobré, aby návštěvník vaší internetové stránky hned všechno pochopil, kde může nalézt a nehledal potřebné informace ve spoustě zbytečných informací. Proto je lepší poskytovat méně informací, které jsou stručné a jasné než hromadu informací, které nikdo nepotřebuje.
U malých webů, kde je většinou jenom jedna stránka tak se webová prezentace dělí na sekce. Je víceméně jedno jestli budete mít jednostránkový web nebo vícestránkový. Každá z těchto variant má své pro a proti.
Jaký je váš důvod, proč se prezentovat na internetu?
Nejčastěji to bývá: